18 Haziran, 2007

∂ιѕα νυяαη ѕєѕιм..

Son zamanlarda biraz depresif takilir oldum.. nedenini niyesini bilmiyorum!!.. ve sanki guvenim kayboluyor insanlara karsi, duyduklarimi ince eleyip sik dokumaya basladim, çok yalan duydum son zamanlarda ondanmi ki acep? uzman oldum gibi duya duya artik ayird ediorum yalanlarida.. saf saf inanmiyorum artik!:)
Bu yuzden yavas yavas uzaklasiyorum gibi insanlardan..
Sevgilimdende ayrildim! gerçi onunla sebep farkliydi.. yalan degiLdi yani, erkekler neden kadinlari yönetmeyi bu kadar ister anlayamadim bi turlu.. genelde hep böyledir, yada bana oyle denk geliyor.. ilk zamanlar çok farkli, yeterki sen memnun oL.. yani öyLe en ufak mutsuzluk belirtisi yok!.. güllük gülistanlik her sey.. derken bir gün maçolugu tutar.. ve onun o salgilarinin devreye girmesiyle birlikte huzursuzluklar boy göstermeye baslar! artik hiç bisiden memnun olmuyor hale gelir.. arkadaslarin, yaptiklarin, çevren.. her sey onun keyfini baslar!! kiskançliklarini sana yansitir.. alttan alirsin.. geçicek her sey eskisi gibi olucak azicik taviz verim dersin.. ve o memnun olsun diye elinden geleni yaparsin.. ama onun istekleri zamanla çogalmaya baslar.. verdiklerin, yaptigin fedakârliklar gözünden silinir.. daha fazla! daha fazla! der durur!.. iste bu insanin kendi sabrini ölçmesi için iyi bi zamanlamadir
Yanliz bi gün biçak kemige dayanir, sonra acitmaya baslar! içinden "yeter" die bi ses yükselir.. yükselirr ve artik sabrin son noktasi belirlenmish olur(!).. sonrami ne olur ??? yanliz kalmissinizdir ( özgürlüge kavusmussunusdur) biraz üzgün, biraz kirgin.. Her seyin ilaci olan zaman askinizin biricinci dereceden katil zanlisi olur!.. bende böyle oldu iste! Biraz bosaltayim içimi , ben hiç gunluk tutmadim.. yaptiklarimi yazmak adetim degildir, sikintilarimi, sevinçlerimi genelde çevremdekilerle paylasir rahatlarim bu defa degisiklik yapiyorum.. bundan boyle yazmaya karar verdim! gazamiz mübarek olsun :)
Öyle yazilarimi kimsenin okumasinida istemiyorum pek.. sadece yazmak! yazdikça rahatlamak..
Offff! disarda nasil bir yagmur var! yagmurlu havalarda eve kapanmak bana ayri bir huzur verir oldu.. hafif karanlik bi hava, yagmur sesi içimi huzur kapliyor.. DS

5 yorum:

YILDIRIMBEY23 dedi ki...

----------GİTME------

EGER SENSİZLİĞE ALIŞABİLSEYDİM
İSYAN ETMEZDİM BU AYRILIĞA
DÜŞMEZDİM BÖYLE ÇARESİZLİĞE
KÜSMEZDİM SENSİZ GEÇEN SAATLERE

SENİN GİBİ VEFASIZ OLUP
BAŞASINI SEVECEK OLSAYDIM
KATLANIRMIYDIM ÇARESİZLİĞE

BENİ NE HALLERE KOYUPTA GİTTİN
HİÇMİ SIZLAMIYOR YÜREĞİN
DÜNYADA BİR SANA BUKADAR
DEĞER VERDİM

BU MUYDU SEVGİMİN KARŞILIĞI
-------BEBEĞİM------

SEVGİLERİMLE: Yıldırımbey23

Dery@ dedi ki...

Siirin için tesekkurler..

Adsız dedi ki...

deneme selam ...

Adsız dedi ki...

Hayat soğuk, yağmurlu ve vurdumduymaz bir İstanbul gecesiydi... Ve gece yağan yağmur hep ürkütürdü beni. Yağmur değil yalnızlığımdı pencereleri damla damla yalayan, yıllarımı dolduran sensizlikti... Hep bir yanı
yarımlık, hep senden uzaktalık, hayattaki tek 'kimse'mden yoksunluk, yani kimsesizlikti. Bir kavuşma mucizesine inanma yolunda harcanmış bir hayatın ansızın sonuna gelme, ve o mucizeyi yaşayamadan bir başına ölme korkusuydu yağmur.Yine yağmur yağıyor, yine gece... Yine İstanbul... Ve sen kollarımın
arasından sıyrılıp kalkıyorsun. Nereye gidiyorsun ? Beni yeniden hayatın içinde, gerçeklerin ortasında bir başına mı
bırakıyorsun? Beni yeniden unutuluş sürgünlerine mi gönderiyorsun? Nereye
gidiyorsun ?Oysa seni uyutmayan içindeki o yangınlı hesaplaşmaydı. Gece iner, yüzler, bedenler, anılar kaybolurdu; sadece ikimiz kalırdık. Ve sen uykunda
sevginle hesaplaşmaya dalardın. Cennette cehennemi hatırlardın.Senin için bir ilişkide girilebilecek bütün kimliklere bürünebilirdim bunu biliyorsun... Önce aşkla değil kalbinin boşluğuyla tutunduğun bir can yoldaşın olabilirdim...Kalbime geri dönmek istediğinde gururumun gemilerini yaktım... Vicdanın olbilirdim senin... Merhametin olabilirdim... Pişmanlığın olabilirdim senin...Hazzın en sıradışı boyutlarını seninle paylaşan olabilirdim... Arkadaşın dostun olabilirdim senin ... Kardeşin olabilirdim... Sevgilin olabilirdim ... Söylesene kaç kez biçim değiştirebilirdimki ? Kaç kez kimlik değiştirebilirdim seni sevebilmek için...Şimdi bana varlığımın sana acı vermediğini söylüyorsun. Gitmemi istiyorsun,
sonra yeniden gelmemi... Ve sonra yeniden gitmemi... Beni sensizliğin o dipsiz çukuruna önce sarkıtıp, sonra yeniden gün ışığına çıkarıyorsun.Sevgimi, yokluğumu hissettiğin yerde bulmak istiyorsun.Benliğini ve
hayatını ele geçirmesinden duyduğun o sebepsiz korkuyu yenmek için, bana seninleyken tekrarı olmayan bir şiiri hatırlatan zamanın, sana benimleyken
gösterdiği monoton ve tüketici yüzünü yok etmek için oynadığın bir oyun bu belki de... Beni deliliğin sürgünlerine yollayıp, sonra yeniden kalbine
çağırıyorsun.

Aradia dedi ki...

İnsanlar malesef riyakarlar, minnet duygusundan yoksunlar siz ne yaparsanız yapın karşınızda bolca yalanla geliyorlar size ne yazık...

Ziyaret