23 Haziran, 2007

σ ιη¢є çιzgι

Paris'in yagmurlari bitmek tükenmek bilmiyor.. haziran ayindayiz ama hâla montla dolasiyoruz!.. Türkiye de 40° sicakta pisiyormus insanlar.. az kaldi bi dahaki ay sonu en geç agustosta ordayim diye teselli ettim kendimi yine, tabii bende ki bu sansla ben burdaki soguk havayida alir giderim.. oradada göremem yazi ya neyse.. :))
Aslinda yagmur falan bi yana dünden beri kafama takili baska bisi var.. vatandasin biri bana 1 hafta önce kansere yakalandigini ögrendiginden bahsetti.. ''kendimi odama kapadim, fotograflara bakarak, videolari izleyerek anilarimi tazeledim, baska hiç bir sey yapmadan odamda geçmise odaklandim!.. her sey filmlerde izledigimiz gibi oluyormus bunlari yasayinca daha iyi anladim'' falan dedi.. nasil ürperdim! kanim dondu resmen!
Ölüm her aklimiza geldiginde ister istemez ürperiyor.. büyük çogunlugumuz bi sekilde kaçis yolu bulup düsüncelerimizden arinmayi tercih ediyoruz, düsünmezsek o bize hiç yaklasamayacakmis gibi geldiginden belki.. oysa hayatin bi parçasi olan ölümü kabullenmekten baska hiç bir sansimiz olmadiginida hepimiz adimiz gibi biliyoruz..!! Bu düsünceler arasinda bazen kayboluyoruz.. çikmazlara giriyoruz..
Ama iste hasta oldugunu, ölüme adim adim yaklastigini ögrenen bi insanin ölümü düsünmekten kaçmak gibi bi sansi olmuyor pek.. aksine tek düsüncesi bu oluyor, yüzlesmek zorunda kaliyor! Ölümden daha ciddi bir şey yok.. oysa biz, ise veya okula geç kaldigimiz için kaygilaniyoruz, yasadigimiz veya yasayamadigimiz iliskiler için aci çekiyoruz, en ufak bi zorlukla karsilastigimizda bunu büyütüyoruz, basimiza bir felaket gelmis gibi insanlara anlatip duruyoruz, söyle kötüyüm, böyle fenayim..
Öyle bos geliyor ki su an bunlar..
Karsimda hasta belkide genç yasta hayada veda etmek zorunda kalacak bi insan duruyordu.. bu insana moral vermeye çalismaktan baska bisi gelmiyordu elimden ama pek bisi de diyemedim!.. Ne diyebilirdim ki??.. Tip ilerledi, her sey senin elinde, güçlü olmalisin.. vs.. klasik seyler bunlari benden baska kaç kisi daha söylemistir ona kimbilir..
Anladim ki zamani iyi degerlendirmesi gerekiyor insanin.. Öyle savrulup hayat beni nereye götürürse oraya sürüklenim demekle olmuyormus.. Galiba bundan sonra biraz daha farkLi bakicam yasama... DS

" Içimde bir merak öyLesine.. ölümümden 1 ay sonra 1 güncük yasamak ve dostu, düsmani suç üstü yakalamak.. "

Hiç yorum yok:

Ziyaret