22 Ekim, 2007

ℓσc8tσя

Eminim bir çoklariniz benim gibi kaybettigi küçük esyalar oldugunda aklindan "keske bir alet olsada dügmesine bastigimizda bulabilsek hemen" diye geçiriyordur.. Bu gün internette gezinirken okudugum haber bende küçük bir saskinlik yaratti, evet isteklerimden biri gerçek olmus.. loc8tor adini verdikleri alet böyLe bir seymis. Üstelik bu alet epeydir varmista benim haberim yokmus :)
Küçük tagleri kaybetmekten korktugumuz esyaya bagliyormusuz ve.. 183 metre ye kdr bize yerini gösterebiliyormus.. Sizcede harika degilmi?? Bi yerlerde insanoglunun teknoloji ile ilgili aklindan her geçirdigi sey günün birinde geçege dönecek diye bir söz okumustum.. aklima yatmisti... Simdi buna bir defa daha inandim..
Hayallerimizi genis tutalim hayat dahada kolaylassin dimi ama? ;) DS

2 yorum:

ibrahim gurun dedi ki...

derya hic kiskanma caponyalari.
evimi nasil ozledim, hem yolda acayip yoruldum
uc uc bitmiyor !

evet bu aletler var, acayip yeni uygulamalari cikiyor
mesela supermarkette sadece bi kapidan geciyorsun fatura sak diye cikiyor
tek tek barkot okutma tarihe karisacak, marketlerde vs calisanlar issiz kalacak

cok az kaldi

SeLiin (: dedi ki...

derya bu alet kendini kaybettiginde seni senin yerine aramaya cikabiliomu???? coh merak ettim yok falla eger öLe yapiosa bende aljamda (:

Ziyaret