20 Şubat, 2009

єткi-тєρкi

Bu yaziyi ismi lazim degil, Akgün'ün provakasyonlarina, tepki olarak yazma geregi hissediyorum.. Uzun süredir devam eden kiskirtma politikarina karsi kontrollü tepkilerimin kaynagi merak uyandirdi bende.. Hep bardagi tasiran bir son damla oldugu söylenirken, bu son damla benim bardaga damlamamakta neden bukadar israrli diye merak ediyorum.. Birileri bana bir ayricalik gösterip bardak yerine sürahi sunmus olabilirmi?.. Sabirlara bile sInIrlar çizilmisken, benim ufukta o sInIr neden görünmüyor?..
Bu sorular zihinimi mesgul ederken, cevaplari bulma adina.. klasik terapi yöntemlerine basvurup çocukluguma inmek isterdim.. fakat bu ismi geçen zat-i muhterem benim hâla çocuk oldugum konusunda da israrli.. Onu bir nebze memnun etmek adina bu fikri unutuyorum..Ve iste bana ait yapici bir yön cikiyor ortaya, her kosulda, kosulsuz duyarligiligim ve olgunlugum..
Kimilerinin kara kapli defterleri vardir.. kimilerinin kara listeleri.. benimse kara bir blogum.. Etkiler tepki olusturmak zorundaysa.. ben bu kanuna karsi koyarak Newton'un kemiklerini sizlatmamak adina, tepkimi "Akgün'' ün, "ak'ini karalayarak, "Karagün" olarak yaziyorum buraya.. : ) DS

Hiç yorum yok:

Ziyaret